3r de Primària - Visita dels Escolans de Montserrat (Projecte telemàtic)

2020/03/18

A finals del primer trimestre, en el marc del Projecte Telemàtic El Nostre Montserrat, vam rebre la visita de l'Albert i el Pol, dos escolans de l'Escolania de Montserrat. Amb ells intercanviem un munt d'activitats relacionades amb àrees molt diverses del currículum, i amb un treball intensiu d'eines TIC: moodle, videoconferències.

A la arribada, els vam dona la benvinguda i ens vam prensentar. Seguidament, van fer una petita demostració amb els seus instruments, el violoncel i el violí, que bé que toquen aquests nois! Després, vam fer una visita plegats a l'Esglèsia Major. El Miquel Àngel, el Mossèn, va fer-nos un recorregut molt divertit i didàctic pels espais i la història d'aquest emblemàtic temple de la nostra ciutat. I, vet aquí que, a l'Esglèsia, hi ha una capella dedicada a la Mare de Déu de Montserrat. Llavors, els escolans, van cantar-nos un Virolai molt emocionant, quin moment més especial!

Aquí us deixem fotos i vídeos d'alguns moment!