4t ESO: Fòrum Virtual Joves Defensores DDHH

2021/06/04
Dilluns, 7 de juny de 2021, de 15 h a 17 h

Des del Col·legi Virgen del Carmen i el Grup Eirene, us convidem al "II FÒRUM VIRTUAL DE JOVES DEFENSORES DE DRETS HUMANS A SANTA COLOMA DE GRAMENET".

Aquest Fòrum és la culminació  del projecte «Descobrim persones i entitats Defensores de Drets Humans a la nostra comunitat», un projecte d'educació en drets humans i justícia global, que per segon any, s'ha posat en pràctica durant tot el curs escolar amb l'alumnat i l'equip educatiu del curs de 4t d'ESO i 3r d'ESO del Col·legi Virgen del Carmen. El Projecte compta amb el suport de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, concretament del Departament de Solidaritat i Cooperació, el Fons Català de Cooperació i el Ministeri d'Afers Exteriors i Cooperació.

Adjuntem la programació per a la vostra informació.

El Fòrum habitualment es celebra de forma presencial, però la crisi sanitària per segon cop ens porta a celebrar-lo en format virtual, tot i així valorem l'experiència molt positivament i ens agradaria molt poder-la compartir amb vosaltres el dilluns 7 de juny de 15 a 17 hores al següent enllaç:

meet.google.com/zic-exay-dts

Arxius: