4t de primària - Trobada d'escoles Cantada Coral

2018/04/12

El passat dia 21 de març els alumnes de 4t de primària vam celebrar una Cantada de Corals a l'Esglèsia Major. Vam participar 5 escoles: l'escola Fedac, l'escola Manent Rambla, l'escola Virgen del Carmen, l'escola Singuerlin i l'escola Esperança. Nosaltres vam ser els primers en fer l'assaig i ens va sortir molt malament! Però, després, vam anar al jardí i vam intentar-ho dos cops més i, finalment, ens va sortir molt bé! La cançó era a dues veus, i tot i que la lletra era fàcil, les veus eren complicadíssimes. Tot i així,  ens va quedar però que molt i molt bé! Ens agradaria poder participar cada any, és molt bonic perquè es una reunió amb altres escoles, encara que vam passar uns nervis terribles! Aquí us deixem uns vídeos i algunes fotografies de la trobada.  (Daniel R., 4t de primària).