5è de Primària - Consell dels Infants de Santa Coloma de Gramenet

2020/03/19

Al mes de novembre, vam presentar la nostra candidatura al Consell de la Infància per treballar temes diversos encarregats per l'Alcaldessa. El curs escollit va ser 5è de primària i els nostres representants són Sofia M. i Pau M. (suplent).

Enguany, de fet, es compleix el 30è aniversari de la Convenció dels Drets de la Infància (1989), un tractat internacional que vetlla per la seva protecció. Per celebrar-ho, l'Ajuntament ha organitzat un programa d'activitats centrades en els més petits.

Destaca la Sessió Plenària del Consell de la Infància de la ciutat, en el que per primer cop les nenes i nens de la ciutat presentaran a l'equip de govern les seves propostes amb relació a alguns temes que els atenyen: l'assetjament, el medi ambient i la sostenibilitat, i el disseny d'un parc amb mirada d'infant.

El primer tema escollit i que vam treballar a classe de Projecte va ser triar una espai de la nostra ciutat i fer un mural per presentar-lo al Consell.

Després de tot un procès de selecció de l'espai, vam acordar buscar informació i fotografies sobre El Poblat Ibèric de Puig-Castellar. El mural sobre aquest espai es va presentar en la Sessió Plenària del Consell del mes de març.

Continuem treballant perquè als alumnes de la nostra població puguin desenvolupar els valors i els coneixements necessaris per construir un futur millor.

Educació demòcràtica, educació en valors!