Col·legi - Certificació de Qualitat norma ISO 9001/2008

2017/02/16

Ho hem aconseguit! Després de més de dos anys i mig immersos en el Projecte de Qualitat de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya, hem assolit la certificació en un temps rècord. A més, podem estar doblement orgullosos perquè som el primer Col·legi d'Infantil, Primària i ESO de Santa Coloma de Gramenet que obté aquest certificat de Qualitat. Aquest reconeixement ens omple d'alegria i volem compartir la notícia amb tota la comunitat educativa del Col·legi Virgen del Carmen.

La professionalitat, l'esforç i el treball en equip de tot el personal del centre han esdevingut els eixos vertebradors d'aquest projecte. Hem entrat de ple en un procés de millora contínua, un procés que garanteix un servei educatiu de Qualitat reconegut per la norma ISO 9001/2008, un procés que situa els alumnes al centre de l'acció educativa.