Col·legi - English Day!

2016/05/02

Per acabar el segon trimestre, vam celebrar l’English Day. Els alumnes d’ESO es van distribuir en 6 grups en els que hi havia alumnes de tots els cursos. Cada grup es va anomenar segons un barri de Londres. Al llarg del matí, els alumnes van anar passant pels diferents tallers que havien organitzat els professors: Gospel, Roleplaying, Lyrics training, Rhythm painting, Boats race i Country dance. Per la tarda, cada grup va preparar una presentació ppt sobre el barri de Londres que li havia tocat.  El divendres 18 va ser el torn dels alumnes de Primària. Per cursos, també van anar passant per tots els tallers: Who is who?, Quiz interview, Gospel, Country-dance, Crossword i Sing along. We enjoyed so much and we learned a lot!