Dia Internacional per als Drets Humans

2021/12/10
Fòrum de Joves Defensores de Drets Humans amb Perú

Per celebrar el Dia Internacional dels Drets Humans, aquesta tarda, de 19 a 21h ha tingut lloc el Fòrum de Joves Defensores de Drets Humans. Aquest Fòrum prové del mateix projecte que estem col·laborant des del col·legi "Descobrim defensores de ddhh a la nostra comunitat" en el marc del servei comunitari que fem amb els alumnes de 4t d'ESO. Aquest any  s'ha pogut internacionalitzar i portar-lo al Perú, (concretament a la ciutat de Villa El Salvador).

El Fòrum se celebra com a culminació final del projecte, i s'ha realitzat amb joves de diverses escoles de la ciutat de Villa El Salvador (Lima - Perú) d'edats entre els 14 a 16 anys.

Paral·lelament, aquest projecte s'està implementant també a Santa Coloma de Gramenet al Col·legi Virgen del Carmen i els/les joves de les dues ciutats s'han pogut conèixer, saludar-se i explicar les seves inquietuds en drets humans i en la seva vida quotidiana.

Com cada any, a final de curs serà el torn dels nostres alumnes de presentar els seus treballs.

Agraïm tot el treball del @grupeirene i la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Coloma, representant per la tinent d’alcaldessa @petri.j.gonzalez

Arxius: