ESO - Recuperació matèries suspeses

2015/12/23

Per a l’obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria, es té en compte l’evolució de l’alumne/a al llarg dels 4 cursos de l’ESO, i es tenen en compte les matèries que han quedat pendents a cada curs. Per aquest motiu, és imprescindible que es recuperin les matèries suspeses de cursos anteriors, malgrat que s’hagi passat de curs. Per poder recuperar aquestes matèries, hi ha dues vies, tal com consta al document “Sistema d’Avaluació de l’alumnat” publicat a la web del col·legi:
- Matèries lingüístiques (Català, Castellà, Anglès i Francès): es recuperen automàticament si s’aprova la matèria aquest curs.
- Les altres matèries: l’alumne/a haurà de fer un treball de cadascuna de les matèries que tingui pendents i presentar-se a un examen que tindrà lloc el mes de gener, de la mateixa manera que s’ha fet a la convocatòria del mes de setembre.
Adjuntem els documents on hi consten els treballs que hauran de fer els alumnes suspesos i el calendari de les proves que tindran lloc la setmana del 18 al 22 de gener.